wrz 28 2010

Jak szukać pracy?


Komentarze: 0

Od chwili kiedy Polska boryka się z problemem bezrobocia, to mamy do czynienia z osobami, które aktywnie poszukują pracy i to z różnym skutkiem. Dlaczego jednym szybko udaje się znaleźć pracę, a inni mimo wielu starań tej pracy nie mają? Jak więc należy skutecznie szukać pracy? Poniżej kilka skutecznych rad, które pomogą znaleźć pracę.

na początku należy zastanowić się nad swoją przyszłą karierą zawodową i rozważyć ewentualne możliwości znalezienia pracy, można skorzystać z porady doradcy zawodowego, który na podstawie odpowiednio przygotowanego testu określi nasz potencjał i nasze możliwości zawodowe, należy dokonać oceny swojej osoby i swoich umiejętności, trzeba przygotować odpowiednie dokumenty jak c.v. i list motywacyjny, przejrzeć interesujące oferty.

Miejsc, w których można szukać pracy jest wiele. Przede wszystkim są to:

- głoszenia w mediach,
- urząd pracy,
- doradztwa personalne,
- agencje pośrednictwa pracy,
- serwisy ogłoszeniowe w Internecie,
- bezpośrednio w firmach

Dobra prezentacja u przyszłego pracodawcy zależy w dużej mierze od dobrze napisanego listu motywacyjnego i C.V. Wszystkie te składniki oraz wiara we własne siły, własne umiejętności, uprzejmość i optymizm mają duży wpływ na znalezienie dobrej, satysfakcjonującej pracy.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz